2010/06/19

SOMMARLOV!!!

Idag åker jag tillsammans med Lilla o Stora Syster ut till landet och stannar i 2 hela härliga månader - det ska bli så makalöst skönt!!


Den senaste tiden har det varit stiltjé på syfronten här hemma - jag har nämligen försett mig själv med "syförbud" av den enkla anledningen att jag behövde få andra saker gjorde innan det var dags för sommarlov.


Symaskinen och diverse syprojekt följer med (eftersom mormor o morfar finns där så räknar jag med barnvakt och sytid;) men internet funkar inte så det blir nog glest mellan inläggen - men foton kommer framöver.


Glad sommar alla där ute i bloggosfären!

3 kommentarer:

  1. Ha det så härligt på landet så kanske vi ses efter sommaren!

    SvaraRadera
  2. Va härligt med 2 hela månader på landet! Ha det jättefint!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...