2010/12/29

Made by Mormor!

Det råder stiltjé både här på bloggen och i syhörnan.
Orsaken är helt enkelt att vi har flyttat med allt vad det innebär av packande, fejande och målande. Nu är jag, systrarna, symaskinerna och alla tyger på plats i den nya (och stooora:) lägenheten.
Framöver blir det nog mest tid för att sy kuddar, gardiner och annat "livsnödvändigt", så det förblir nog stiltjé med bloggandet ett tag innan det finns tid igen för att sy lite roligare saker.

I avvaktan på det så tänkte jag presentera två av Stora och Lilla Systers julklappar - två helt fantastiska virkade varelser som min mamma gjort - visst är det ljuvliga!!


Mönstret kommer från Made By You, därifrån kom även mönstret till den här lilla apan som Systrarna fick av mormor tidigare i år.

2 kommentarer:

  1. Jättesöta figurer! Hoppas att ni kommer att trivas bra på nya stället!

    SvaraRadera
  2. Kikar in för att berätta att jag har en ny "Använd det du har" utmaning som tar sin början i mars. Det skulle vara roligt om du ville vara med igen!

    För min del är det VERKLIGEN på tiden. Jag har samlat på mig så mycket material ju. :-)

    /Bea

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...