2010/10/21

Award!

Jag har glädjande nog fått en award - tack snälla Emster för den!!

Tänk, man blir verkligen så glad när någon uppskattar det man har gjort på sin lilla blogg, det värmer:)
Precis som det gör med kommentarer så fortsätt gärna skriva vad ni tycker om det ni ser här!





Med awarden följer att man ska berätta om tre saker som ligger en varmt om hjärtat, visa sitt favoritfoto samt skicka vidare till 5 andra bloggar.

3 saker som ligger mig lite extra varmt om hjärtat:

- Barnen, såklart! Stora och Lilla Syster, mina fantastiska stjärnbarn!

- Gotland, som var mitt hem i 10 år, sen fick jag flytta pga jobbet, och jag längtar fortfarande tillbaka något så vansinnigt! Tänk att en plats kan sätta sådana märken i en själ - ofattbart!

-Naturen, särskilt på hösten när det är soligt, färgsprakande och fuktig klar luft ute i skogen. Det är på en och samma gång ro- och energigivande att vara ute i naturen.



Ett favoritfoto just nu, det har tagits av min 5-åring som visar riktiga fototalanger - här är jag vid symaskinen.

Och sedan 5 st andra bloggar som awarden skickas vidare till, alla har de det gemensamt att de producerar saker som jag tycker om, förutom det så har de utmärkt sig på lite olika sätt som JAG tycker förtjänar lite extra uppmärksamhet:


- Filurkläder till Fiffiluren: som är en kompis "privat", och den som inspirerade mig till att starta en syblogg, tack för det:)

- Kalunji: som gör fina saker, textilkonst och kläder i tyger som är fantastiskt fina och inte alltid de vanligaste förekommande i bloggvärlden - kul med någon som går utanför gängse ramar!

- Lowellas tråd: som förutom att hon är väldigt trevlig och gör saker som jag tycker om, bor på Gotland - jag blir lite avundsjuk;)


- Laine Design: som gör exceptionellt vackra barnkappor, och kolla in fleeceoverallerna i inlägget den 30:e september - väldigt fina!


..och sist men inte minst:


- Bagarstugan: inte en syblogg men vilka bakverk!! Jag har provat fler av recepten och de är suveräna! Tack för dem:)

4 kommentarer:

  1. TACK så jättemycket! Vad glad jag blir! =)))

    Jag förstår din avundsjuka, har svårt att tänka mig att bo någon annan stans än på den här underbara ön faktiskt... ;)

    SvaraRadera
  2. Tusen tusen tack för att jag fick awarden av dig! Det värmer i höstmörkret! :) Kram!

    SvaraRadera
  3. 1000 tack för din omtanke, det värmer!
    Vilka fina grejer du syr!

    Sköt om dig i höstmörkret!
    Mvh Lisbeth

    SvaraRadera
  4. Hej
    och tack tack tack för den jättefina awarden och inte minst för den fantastiska motiveringen. En perfekt start på veckan med en ego boost.
    Bless
    S

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...