2010/10/09

Mjuka Moln!


Muddbyxor kan man inte få för många av. Särskilt inte när de kommer i det här finfina tyget! Jag är väldigt förtjust i JNYs molntyg - både mönstret och själva tyget.
De här muddbyxorna är sydda i velour, och är hur fantastiskt sköna som helst!

De är till Lilla Syster, sydda i strl 80. Mönstret är ursprungligen från Ottobre men jag har lagt till såväl mudd i linning som benslut, och ändrat vidden - så jag kallar det numer för mitt eget;)

Tyg: velour från JNYdesign, mudd från Jofotex.
Mönster: eget.

6 kommentarer:

  1. Jättemysiga! Molnvelouren är verkligen underbar! Fin blogg!

    SvaraRadera
  2. mycket gulliga! Längtar efter symässan i november för då ska jag handla på plats av JNY å kanske köpa moln.. =o)

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga! Ja visst är molnvelouren härlig!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina molnmuddisar :) Har lagt till dig i min blogglista för här vill jag kika in fler gånger!

    SvaraRadera
  5. Hejsan! Vilken fin blogg du har och så mycket fint du gör! Kul att jag hittade hit!

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket:)
    Kul att ni skriver en kommentar så jag vet att ni varit här - det är alltid roligt, och dessutom får man chansen att själv upptäcka nya bloggar!

    /Lena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...